تریلر بازی Forspoken به طور خلاصه جادوهای جادویی جدید، محیط های گسترده را به نمایش می گذارد

تریلر بازی Forspoken به طور خلاصه جادوهای جادویی جدید، محیط های گسترده را به نمایش می گذارد

اگرچه از ماه می تا اکتبر به تعویق افتاده است، اما هیاهو برای Forspoken شرکت Luminous Productions کمرنگ نشده است. خبرهای جدید تایید کرده است که اکشن RPG جدیدترین داستان این ماه است، بنابراین منتظر گیم پلی و جزئیات جدید باشید. یک تریلر کوتاه جدید نیز منتشر شده است که محیط های عظیم و چند طلسم جادویی جدید را به نمایش می گذارد.

 

چند دشمن جدید نیز وجود دارد که قبلاً ندیده‌ایم. اگر این کافی نبود، به نظر می‌رسد یک طلسم شبیه به «پرش اژدها از فاینال فانتزی» است و به‌طور مناسبی انفجاری به نظر می‌رسد.

همچنین اطلاعاتی در مورد فعالیت های جانبی که فری می تواند در آتیا دنبال کند به دست آورد، بنابراین چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد. منتظر جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشید. Forspoken قرار است در تاریخ 11 اکتبر برای PS4 و PS5 منتشر شود.

کلمات کلیدی :

Forspoken

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر بازی Forspoken به طور خلاصه جادوهای جادویی جدید، محیط های گسترده را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6a76

خبرنامه بازی ها

گالری